Vad har jag för planer?

Ja som rubriken lyder...vad har jag för planer? Planer för vad då?

Vi börjar med bloggen:
Vad har jag för planer med den?
Jo detta ska bli en väldigt ärlig blogg. En riktigt ärlig blogg.
Det ska finnas tankar, funderingar, skratt och gråt med.
Den kommer blotta mitt innersta ibland.
Jag behöver ha en venitlationskanal.
Jag kommer stå för allt jag skriver och jag kommer vara fullkomligt ärlig!

Vi fortsätter med livet:
Nu snart börjar min viktkamp.
Jag kämpade förra året. Gick ner tio kilo tappade fotfästet
och nu har man gått upp allt igen. Jag är jäkligt sur på mig själv för det.
Jag misslyckades så fatalt! Aldrig mer över 85 kg lovade jag mig själv.
Nu är jag över 90 kg... men jag har endast mig själv att skylla.
Därför behöver jag en helt ärlig blogg och jag hoppas att ni bannar på mig
när jag är påväg att misslyckas. Blir det tyst här då är det ett misslyckande
på intåg. Kommentera då massa och skäll på mig!

Målet nu i alla fall är att väga 55 kg när allt är klart! Det får ta så lång tid
det vill ta. Men 55 kg det är målet!

Kommentarer
Postat av: Fia

Vi kämpar på ihop ända till mål gumman <3

2011-12-28 @ 13:29:10
URL: http://fiasfight.blogg.se/
Postat av: Malin I Form

Vad härligt, jag kommer följa dig! Lycka till och vad roligt att du vill vara med i utmaningen :D

2011-12-28 @ 15:27:10
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0