Vikten går ner och den går upp

Vikten pendlar mycket upp och ner. Jag märker att den går upp direkt när jag äter lite mer kolhydrater än vanligt. Jag har svårt att få in tillräckligt med fett i kosten och då blir det automatiskt gärna för mycket proteiner istället. Jag blir galen.
 
Men det positiva är i alla fall att jag ligger under min målvikt. Dock precis. Men jag är inte över i alla fall och det är ju det viktigaste. Så bra som jag mår nu när jag äter LCHF var länge sen jag gjorde. Vikten går mest neråt och har gått ner ca 6 kg. Igår hade jag gått ner mer än 6 kg idag nästan 6 kg. Så därav ca 6 kg.
 
Jag ska börja träna lite balans och yogaövningar på wiit för att få lite bättre stabilitet i kroppen. Träningen annars går kanon. Det är kul och jag märker av resultat. Igår dock blev jag sjukt yr och illamående. Det var lite oroväckande men blev bättre när jag fick lite mat i kroppen. Så det var säkert att jag ätit för dåligt under dagen plus att jag åt lite LCHF kladdkaka. 
 
Nu ska jag sätta på lite kaffe och testa att ha kokosolja i. Spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0