Rapportering 21 maj (v2)

 
Målet är uppnått denna veckan med råge! Denna veckan har jag gått ner 1,1 kg och sammanlagt på 1½ vecka är 1,7 kg. Jag är helt klart nöjd. Målet är ju 0,7 i veckan så det är ju mer än målet =)
 
Ska bli spännande med nästa veckas vikt. Då det är bröllop på lördag och då lär man ju äta endel mat. Nu har jag och älsklingen bestämt oss att från och med 2 juni ska vi testa LCHF i två veckor. Jag är supertaggad inför detta. Tills dess ska vi trappa ner på kolhydraterna så det inte blir en jättechock. Så sen kommer jag vara inställd att träningen kommer bli jobbigare under en månads tid. Men det är det värt om det är en livsstil som skulle passa oss. Det tror jag nästan det är. Jag är ju inte mycket för att äta hela tiden. Med LCHF ska du ju bara behöva äta 3 mål om dagen om du äter rätt. Kanske nåt mellanmål då och då.
 
Så nu läser jag det jag kan komma över på nätet. Jag läser läser och läser. Tittar på de filmer jag hittar om det och ja måste ju säga att det verkar vara rena mirakelkuren. Frågan är vad som är fel för allt verkar så bra. Det har man ju lärt sig att när något verkar vara för bra för att va sant då är det de oftast. Men det återstår att se vad baksidan med LCHF är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0