Dags att vädra av denna bloggen

Jag behöver nog min lilla viktblogg just nu. Det hände något under sommaren. Jag tappade fokus, släppt min kost och slutade träna. Jag var nere på -21,9 kg nu. Nu har jag gått upp 4 av dessa. Jag har mått dåligt i kroppen och varit trött och orkeslös under dessa månader jag släppt mina hämningar. Jag mår som jag gjorde förr i kroppen. Det är inget roligt så nu har jag bestämt mig för att ta tag i det hela igen. Det är svårt att få tiden att räcka till men vill man så går det så jag ska minsann lösa detta. Problemet är att barnen har så mycket aktiviteter så det blir ingen tid över till oss andra. 
 
Idag slutar fotbollen och om en vecka slutar terrängstjärnan som tur är. Då är det "bara" 3 av veckans dagar som är aktiviteter på. Då har jag 4 jag kan träna på kvällen. Problemet nu istället är att min tenta närmar sig med stormsteg och jag måste få tid till att plugga. Jag hade tänkt att sitta och plugga denna helgen men istället har jag legat klubbad på madrassen och vart sjuk istället. Imorgon är det jobb så då måste jag må bra tills dess. Men barnen har simskola så då kanske jag kan få lite pluggtid över.
 
Jag ska sätta mig och göra en delmålstavla igen tror jag och publicera den här. Då vill jag ju verkligen kunna visa att jag kan hålla den!
 
Annars leker livet rätt bra nu. Jag är nöjd och glad med min situation. Jag har accepterat läget som blev förra året. Det har varit svårt och det har varit flera ledsna kvällar men nu har jag lämnat det kapitlet bakom mig. Nu fokuserar jag på det som är det viktigaste i mitt liv. Min fina underbara familj. Under detta året som har gått har jag verkligen fokuserat på dem. Jag är stolt över dem och så himla glad att jag har dem. Jag är tacksam över att ha en sån fantastisk man som ställer upp när som helst. Jag är stolt över mina barn som börjar bli fina och underbara individer. Många gånger sätter de sin mamma och pappa på prov och vissa går bättre än andra. Men överlag går det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0