Planer smids

 
 
Jag blev så sur på mig själv när jag ställde mig på vågen förut idag. Så nu har jag förberett. Jag har gjort ett träningsschema för veckan, jag har fixat målvikter för ett helt år framöver. För när jag satt och grejade med det så insåg jag att om jag håller den takten jag vill så är jag i mål om exakt ett år. Det är inte lång tid men samtidigt så himlans lång tid.
 
Jag tog tag i träningen direkt och ställde mig på wiit. Både jag och barnen tränade i (enligt Wii) 34 minuter effektiv träning. Genomsvettiga var vi och det var skönt med en dusch efteråt. Nora ville egentigen dansa Zumba så det ska vi göra imorgon istället.
 
Kvällsmaten blev ingen bra mat, men när det gäller maten blir det hårda tag från och med imorgon. Träningen är gjord för idag och nu ska jag försöka hålla min planering för veckan. Dags att ta fram målet i sikte tror jag. Jag kan bara jag vill det tillräckligt mycket. Vem vinner? Jag eller hjärnans sockerberoende?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0