Hej hej träningsvärk!

Har inte haft besök av dig på ett tag men nu hälsar jag dig dock motvilligt välkommen tillbaka. Du ger mig verkligen blandade känslor må jag säga. Visst är det skönt att du hittat tillbaka och ger mig beröm för mitt arbete. Men det är lite jobbigt också för minsta lilla rörelse gör ont. Särskilt när du valt att inta hela kroppen denna gången.

Benen har du i och för sig bara bombaderat lite. Värre har du gjort med mina axlar, armar och nacke. Ajajaj säger jag bara. Hoppas du väljer att försvinna när man blir uppvärmd ikväll så man kan koncentrera sig på BodyPump releasen!

Slutade tidigt i skolan idag. Så hela eftermiddagen har bestått av plugg inför kommande företagsekonomi provet på torsdag. Men nu är det snart dags att hämta flickorna på dagis och hoppas på att de är på sitt bästa humör och låter mamma plugga!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!



Hur gick det på bodypumpen ikväll?

Själv tränade jag oxå lite, men bara prommis och sen lite styrke här hemma. Men skönt och bättre än inget. Tidigare tränade jag en hel del, men det är forntid nu tyvärr.

Vill oxå losa lite vikt. Och helst att det ska gå snabbt, vilket inte är så bra. Jobbigt det där.

Men, skam den som ger sej!

Ha en fin kväll!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

2012-02-08 @ 22:08:19
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0