Dag 6 -21 Perfekta Dagar


Dag 6. Imorgon har en tredjedel av 21 perfekta dagar utmaningen gått.
Dock måste jag erkänna att jag gjorde ett misstag idag. Minstingen här hemma har 39.6 grader feber och jag ställde mig och blandade lite saft till henne. Av gammal vana så smakade jag av saften och det var inte mer med det. Tills jag en timme senare kom på att det fick jag ju egentligen inte göra!! Dåligt av mig! Som tur var det inte mer än en halv smutt bara för att smaka av att den var bra blandad. Så hoppas det inte gör alltför mycket av påverkan av alltihopa annars får jag väl köra om 21 perfekta dagar efter denna perioden helt enkelt.

Dessutom är man ju inpräntad med att smaka alltid på allt innan du ger det till ditt barn. Det sitter liksom i benmärgen... Jag är mycket ledsen för detta!!

Dagens utmaning då?
30 minuter valfri träning!
Det ska jag sätta igång med så fort barnen sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0