-5,1 kg!

Nu har jag gått ner 5.1 kg! Härligt!
Kommer en veckorrapport senare men den är inte som alla andra då jag inte har tagit några mått då jag var hos mamma och hälsade på i helgen.

Längtar så till sommaren. Vore inte helt fel med lite sol och värme nu! 

Igår skulle jag köra dubbelpass hade jag tänkt. Men det blev till att ligga i soffan med sprängande huvudvärk. BLÄ! Inget kul. Klarade inte ens av att sitta vid datorn och då är det illa om det är mig. Men idag hoppas jag på ettt box pass i alla fall. Imorgon ska jag nog satsa på dubbelpass igen. 

Vart lite loj med träningen men har varit rätt mycket i skolan. Eller snarare det är rätt mycket i skolan. Idag ska mesta delen av dagen gå ut till skolarbete! 

Jag är ledsen att jag är dålig på att uppdatera här. Men tack vare kommentarer så påminns jag om att skriva här. I morse fick jag en kommentar av Malin och jag blev med ens påmind om att jag måste skriva här! Så det fick bli det första jag gjorde idag. Uppdaterade faktiskt min vanliga blogg också som har ännu mindre uppdateringar än denna. 

Målet med denna dagen:
-Plugga! Företagsekonomi, Administration och Engleska står på schemat. 
-Städa
-Börja sy köksgardinerna
-Träna

Fullt upp idag helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Yay!Härligt! Nu känns det väl att det går framåt? Sakta men säkert!

2012-02-21 @ 08:45:12
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0