Sh'bam och X-fit

Helt slut är jag. Såhär slut i kroppen har jag nog aldrig varit. Jag gav mig en rejäl omgång idag på träningen. Straffade mig för att jag ätit blockchoklad idag. Jag gav verkligen gärnet på X-fiten!

Började dock med ett pass Sh'bam. Idag var det mycket lättare att hänga med för nu kunde man rörelserna lite bättre. Detta gjorde passet mycket mycket roligare! Idag var det även skönare då inte hela salen var överbelamrad med folk. Sist var vi ju 25 pers idag kanske vi var hälften av de? Några fler kanske. 

Efter passen körde jag och Ica även ett X-fit pass. Jag har aldrig kört det innan men det var riktigt skoj men SKITJOBBIGT!!! Herregud säger jag bara. Vilket pass. Och detta skulle visst vara ett av de lättaste X-fit passen Ica vart på. De varierar pass hela tiden nämligen. Hårdare pass hade jag inte orkat med. 

Nu efteråt känns det helt okej. Orkar dock knappt röra armar och ben. Men ska ta och äta lite mat och sen gå och sova. Ska bli riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

x-fit som jag vill testa! Helt underbart!!

2012-02-07 @ 05:11:23
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com
Postat av: Malin

God morgon!

Härligt med träning! Jag körde själv ett pass hemma igår. Och ikväll är det aerobic. Usch.. vill bort med massa bläk, och få massa muskler istället.. Jobbigt!

Ha det gott!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

2012-02-07 @ 07:36:32
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0