Analys av veckan som har gått...

Denna veckan började bra.. har dock inte avslutats lika bra.. bara tränat två gånger på hela veckan. Skulle åkt in till friskis idag men bestämde mig redan igår kväll att jag inte gör det då jag ska träffa Fredrik i stan vid ett o orkade inte vänta en hel timme på honom.

Maten har gått bra fram till igår. Då vet jag inte vad som hände. Hade med mig mellanmål och allt till skolan men jag åt det inte. Jag är rätt sur på mig själv.

Idag åt jag Kinder bueno. Inte bra. Men det är lördag och jag ska ju få äta något litet en gång i veckan. Men efter den så har jag blivit något enormt illamående. Positivt ändå för då vet jag att jag är tillbaka i den fasen då jag mår illa om jag äter för mycket sött. Då är det lättare att hålla sig ifrån det och äta mycket mindre!

Nästa vecka ska jag försöka få in lite mer träning. Har bokat mig på Sh´bam på måndag och Bodypump på tisdag. Hade egentligen tänkt gå på boxen på tisdag men eftersom det är release på bodypumpen så vill jag hellre gå på det. Box blir veckan därpå =) Sen funderar jag även på om man ska testa Zumba på onsdag och eventuellt medelpass eller afro power på torsda.

Kör jag alla dessa pass kommer det bli en intensiv vecka men det är veckan innan allt börjar i skolan så kan va skönt att köra på en vecka med bara träning kanske?

Sen har jag även varit duktig och bokat en gym genomgång. Ska bli spännande och jätteskönt att kunna gå och styrketräna lite också och inte bara löpband och crosstrainer som jag numera är så trött på :P

Nora tränar på hög nivå med mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0