Bodypump -tillbaka på rätt väg igen!

Ja då har man precis duschat efter ett bodypump pass. Nu känner man sig riktigt duktig och helt slut i armar och ben. Mest i armar! Men det är de jag behöver träna. Har så sjukt dåliga armmuskler. Det är illa!

Annars har dagen mest bestått av skola. Sökt lite praktikplatser men inget napp än. Jag har sån ångest inför att söka platser så det sätter lite käppar i hjulet för mig så det är lite tråkigt. Jag tycker mest det är pinsamt att tigga om praktikplatser. Sen känns det dumt att bara skicka iväg ett mail med. Men aja.. hoppas verkligen jag hittar någon snart så jag slipper gå och må illa bara för att jag inte har någon plats att vara på.

Förra veckan kändes lite som jag var ur fas. Jag slarvade med maten... inte på så sätt att jag åt onyttigt men jag hoppade över mål. Idag är jag tillbaka på banan och har ätit mina 5 mål nu! Sista tog jag efter träningen. Nu ska jag försöka hålla mig till alla mål mat igen. Jag måste det men det är så svårt när man inte är varken sugen eller hungrig på mat.

Imorgon startar jag dagen med ett pass på gymmet. Har inte riktigt tagit mod till mig att gå på spinningpasset på morgonen än.. det får bli nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

YES! Bra jobbat! Man kan inte vara på topp jämt faktiskt. Vissa veckor blir lite hipp som happ, men det går!

2012-01-25 @ 05:11:18
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com
Postat av: ZtorZillen

Vad pluggar du för något?

2012-01-25 @ 20:10:01
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0