Dag 1 -21 Perfekta Dagar




Nu ska vi se om jag hinner skriva lite snabbt innan jag måste rusa till bussen. Idag är det alltså dags. 21 Perfekta Dagar drar igång. Vad innebär detta nu då? Jo, under 21 dagar ska jag varken äta sötsaker, dricka dricka eller äta någon snabbmat. Varför just 21 dagar? Jo för det tar kroppen 21 dagar att få bort alla rester och sötsug och annat som kroppen är beroende av. 21 dagar tar det för kroppen att ställa om sig. Efter 21 dagar så är det endast vanor som ställer till problem.

Varje dag kommer jag även att posta en uppgift till er där hemma att göra. Dagens uppgift blir att skriva en SWOT-analys. Ni ska skriva ner era Styrkor, Svagheter, Möjligheter och Hot. Detta för att gå in i er själva och verkligen tänka till. Det är riktigt nyttigt faktiskt. Jag kommer att posta min analys när jag kommer hem från skolan.


Men nu måste jag rusa till bussen innan jag missar den helt. Ledsen att detta blir lite hastigt inlägg såhär bara. Men efter uppgiften imorgon så kommer ni förstå lite mer av innebörden av 21 Perfekta Dagar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0