Dag 12 -21 Perfekta Dagar



Snörvel, snörvel, snörvel. Jag och Nora snörvlar ikapp här hemma. Det är inget roligt. Nora har också tröttnat på att vara sjuk. Hon hostar och har 38 grader feber men försöker lura mamma att hon är frisk och kan gå till dagis. Men det blir att hålla sig inne både för henne och mig idag. 

Jag klarade inte gårdagens utmaning heller då jag fick feber frammåt kvällen så vågade inte träna. Dumt att utmana ödet. Satt och pillade med min pulsklocka istället. Den kommer nog bli kanonbra tror jag =)

Dagens utmaning blir att tänka ut ett bra och nyttigt alternativ till fredagsmyset <3

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Fruktsallad kanske? Eller äpplen med kanel :)



SV: Förstår det men jag hoppas du blir frisk snart! Och tack förresten :)

2012-01-13 @ 12:09:10
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: SuperSHEro

Bananglass! :) Frys banan, ta ut ur frysen, mixa med mixerstav. Smaksätt om du vill, tex kakoa, proteinpulver, vanlij, kokos.... Ät med en gång. Nyttigt och extremt gott! Som glass!

2012-01-13 @ 20:37:41
URL: http://supershero.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0