Dag 3 -21 Perfekta Dagar



Då är vi på tredje dagen. Hur går de för er där ute? Jag har klarat mig bra hittills. Älsklingen är med och stöttar mig och han har tagit med det mesta av snasket till sitt jobb vilket underlättar en hel del för mig. Tack älskling <3
Vad blir dagens utmaning för er idag då? Jo nu är det så att jag vill att ni ska skriva om era tidigare viktnedgångsförsök om ni har några sedan tidigare. 

Det är bra att gå tillbaka och reflektera över vad som gick snett den gången. 
När ni skriver så försöka besvara dessa frågor:

Vad gjorde jag bra?
Vad gjorde jag mindre bra?
Vad ska jag undvika att göra denna gången?
Vad har jag lärt mig av mina tidigare viktresor?
Hur ska jag göra för att lära av mina snedsteg?
Hur ska jag gå till väga för att lyckas?


Lycka till nu!


Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Kul att kika in här :)Vilket bra projekt! Jag gillar!

2012-01-04 @ 07:14:44
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0