Dag 5 -21 Perfekta Dagar



Ytterligare en dag har gått och nu är vi inne på dag 5!
Nu börjar helgen göra sig påmind då många dessutom är lediga idag. Ska ni hitta på nåt skoj i helgen? Jag och älsklingen ska gå på bio och gå ut och äta idag. Känner lite ångest inför det faktiskt. Bio utan cola, godis och popcorn... ja de blir svårt. Sen ut och äta är ju inte det nyttigaste heller. Men så ofta är jag inte ute och äter och jag gör ju en livstilsförändring och kan ju inte hålla mig borta från restauranger hela mitt liv. Men ingen efterrätt och ingen cola blir det. Vatten till maten.

Dagens utmaning idag blir:

Att skriva ner dina mål och delmål för 2012.
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Hoppas allt gick bra igår :) Alltid bra att testa sig själv lite och gå ut få se hur man reagerar :)

2012-01-07 @ 13:54:25
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0