Dag 9 -21 Perfekta Dagar


Dag 9. Ber om ursäkt för den sena uppdateringen. Var meningen att det skulle bli lite tidigare men hände lite saker här hemma och sen bar det av till träning som tog längre tid än beräknat då vi skulle köra Box 75 på Friskis men passet var fullt så vi drog vidare till Puls eller Energi som det heter nu och körde en timme Bodypump istället. Sen gick jag 10 minuter på löpbandet med.

Nu är mina armar helt döda. Riktigt döda. Orkar knappt lyfta dem!

Sen undrar ni kanske varför det inte kommer några vikter och mått. Det är för att gubben inte har tagit några kort på mig. Men han åker iväg till Göteborg imorgon så får kanske lägga upp bilden jag gjort fast utan bild på mig så får den komma senare sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0