Första dagen på vårterminen

Jahapp.. första dagen på vårterminen nu då. Spännande. Nya ämnen, nytt sämre schema, mindre tid till allt men men det ska väl gå! Förhoppningsvis kan man klämma in lite träning här och var. Skulle egentligen tränat nu innan skolan när bussen ändå är inne 8.32 och jag börjar inte förrän 9.50. Men det ville inte halsen i morse. Den gjorde ooont! Nu är den dock bättre men dumt att chansa. Vill ju kunna vara med på boxen imorgon!

Helgen annars har inte varit den bästa i viktminskningssyfte då vi var på vår julklapp i lördags. Årets tradition. Buskis revy i Skara. Innan revyn bjöds det på smörgåstårta och vanlig tårta och jag tog faktiskt en liten bit tårta trots att 21 perfekta dagar inte var över. Sen smakade jag även på några små godisbitar under revyn. Men hade med mig egna nötter som jag åt mest av.

Jag ångrar inte att jag åt lite godis. Hade bestämt det i förväg att jag fick äta lite om jag ville. Därför var gårdagen lite jobbig och jag gick med ett enormt sötsug hela dagen. Jag snodde lite godis från barnen vilket jag inte skulle gjort för det ångrar jag något kompiöst nu i efterhand. Men det är bara att bita i det sura äpplet och arbeta hårdare denna veckan. Jag får vara glad att jag inte åt mer än vad jag gjorde. Spärren är delvis uppe men behöver en starkare spärr och det hoppas jag att jag lärt mig nu.

Skärpning!!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Sv: Jag tyckte det var superroligt! Du måste testa det :D

2012-01-23 @ 19:05:38
URL: http://malviktigt.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0