Nytt år nya utmaningar VÄLKOMMEN 2012!

Jahapp då har detta nyåret gått. Igår var en väldigt lyckad kväll. Bästa nyår på länge måste jag säga. Vi var ett gäng spralliga och glada flickor och pojkar som roade oss ända fram till en stund innan tolvslaget då de drog vidare dit de egentligen skulle åkt flera timmar tidigare.

Dock har denna dagen fått smaka på gårdagens bravader då man har varit väldigt trött och seg hela dagen. Men det har blivit mysdag i sängen istället och sen blev det pizza till lunch.

Imorgon börjar det nya livet. Året som vikten ska ner mot mindre vikter och jag ska börja leva ett sundare liv. Den nya livsomställningen är här för att stanna. Jag hoppas innerligt att det kommer bli så för jag vill att de ska bli så. Jag vill må bra, jag vill att min kropp ska må bra, jag vill orka göra saker utan att det är jobbigt, jag vill kunna resa mig upp utan att det ska vara jobbigt. Jag vill mycket men mycket beror på hälsan och får man bättre hälsa så kommer de sakerna med automatiskt!


Välkommen 2012 som tydligen är året då jorden ska gå under. Men min värld ska minsann inte gå under för den ska bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0