Att det ska va så svårt att hålla sig borta!

Jag blir så sur på mig själv. Jag var hungrig. Det var dags för mellanmål. Gissa vad jag äter. Jo Hönökaka. Jag är nog beroende av det för kan inte stå emot att äta det när vi har det hemma och problemet är att det är det enda brödet som Nikki äter. Så vad ska man göra? Jag måste lära mig att stå emot så är det bara.
 
Inte nog med det. Jag blev inte riktigt mätt så åt lite godis på det med. Hur dum får man bli.  Det är inte ens gott ju. Jag blir trött på mig själv. Som tur så ska jag in och träna ikväll. Ska snart in och göra mellanmål. Jag får väl äta min lunch då som jag inte gjort än tack vare mitt dumma val till mellanmål.
 
Men eftermiddagens mellanmål som i alla fall kommer serveras till barnen det ska bli vattenmelon. Vi ska ha picknick på studsmattan. Det ska bli mysigt i alla fall. Jag får försöka tänka bort dagens missöde och försöka lära mig stå emot.
 
Jag är lite sugen på LCHF faktiskt. Så många säger att sötsuget försvinner och det skulle vara så enormt underbart om det är så. Det kan dessutom inte skada att testa två månader och gillar man det fortsätter man gillar man det inte slutar man. Svårare än så behöver det ju inte bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0