Blä för skola!!!

Usch hade verkligen velat gå på Zumban idag. Men jag insåg när jag satte mig med företagsekonomin att det var ju bara att glömma. Jag behövde plugga. Trodde ändå jag hade hyfsat koll på det men ack vad jag bedrog mig. Så nu 6 timmar senare är jag klar. Dock fortfarande orolig hur räknedelen kommer att gå då jag blandar ihop ALLT!

Men det får gå som det går och hoppas på ytterligare ett MVG. Har ju haft det betyget genom hela kursen samt A-kursen så skulle va lite sorgligt om jag "bara" fick ett VG.

Men heja mig. Det är klart jag klarar det när jag tom offrat träningen! Zumba som jag verkligen älskade! Men får gå nästa vecka istället! Japp så får det bli! Nästa vecka har vi "bara" administrationsprov. Det kan inte va så svårt hoppas jag. Vi har ju inte ens någon kurslitteratur så det borde ju inte va så mycket att läsa på inför i alla fall!

Ne nu är det dags för sängen. Jag lär ju drömma om divisionskalkyler, beställningspunker, marginaler och pålägg!

Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hejsan!



Hade oxå tänk gå på Zumba ikväll men var så jädra less efter jobbet idag så jag orkade bara inte. Vet att det tänket är helt fel, men nu blev det så.

Har oxå träningsvärk. Inte så mycket men det känns att jag gjorde lite styrke här hemma ;)



Ang vikten så är det sant att det bör ta tid, så både kropp och knopp hinner vänja sej. Jag vill själv gå ner 7-10kg. Det kanske inte låter så mycket, men för mej känns det så. Har aldrig tränat för att gå ner i vikt innan utan bara för att jag älskat det och haft skoj. Men nu känns det som ett måste. Usch.. Måsten är ingen skoj de inte. :)



Vi får väl peppa varann då! Och du "vann" ju ikväll då som kom iväg. Och jag känner genast att jag MÅSTE göra nåt imorrn, som kompensation ;)



Ha det så gott!

Kram!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

2012-02-09 @ 20:21:04
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0