Dag 11 -21 Perfekta Dagar



Ops idag missade jag att ändra storleken på uppladdningen så de blev orginalstorlek. Aja jag tror ni överlever. Då är mer än hälften gjort. Känns bra! Men annan sak som inte är bra är att mina älskade busfrön har smittat mig med deras förkylning! Det gillas inte! Näsan bara rinner och i natt var jag helt täppt. Då är det svårt att sova så har sovit kasst hela natten plus att Nora vart uppe och kissat och Nikki vakna och va hungrig.

Men sen var de väldigt snälla och gav mamma lite sovmorgon. =)

Går allt som planerat så blir det lite AfroPower i kväll. Men då måste älsklingens tåg vara i tid till Skövde så han hinner hem och ta hand om barnen.

Dagens utmaning blir att träna 60 minuter!

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Det ska bli kul att höra mer om den där afropower! I min lilla stad är det inte mycket som händer i träningsväg tyvärr. Samma sak som alltid, gym och aerobics typ..trist, men sant!

Min adress till min andra blogg är: vilsnajollen.blogspot.

Kram!

2012-01-12 @ 11:36:37
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com
Postat av: Malin I Form

Nä usch vad trist med förkylning :/

2012-01-12 @ 11:48:15
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0