Dag 13 -21 Perfekta Dagar



Ingen träning idag heller. Börjar bli less på min feber. Imorse kände jag mig faktiskt helt bra eller ja bra med förkylning. Men så tog jag tempen och den visade 38 grader. Usch, jag var inte så bra som jag trodde och det har jag känt nu på eftermiddagen. Jag är inte frisk. Har inte de krafter jag brukar ha. Nu är jag trött på detta!

Men men Nora är också sjuk fortfarande så jag hoppas innerligt hon e frisk till på måndag så man kan gå till skolan igen utan att man ska missa ännu mer. Har ju redan missa 3 dagar så har massor att ta igen när jag kommer tillbaka.. usch.. 

Dagens utmaning: Fundera på hur du vill att ditt liv ska se ut efter 21 perfekta dagar!

Kommentarer
Postat av: veronica johansson

Skickar en kryapådig kram till dig :)

Och önskar dig en fin kväll

2012-01-15 @ 20:50:11
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/
Postat av: veronica johansson

Skickar en krya på dig kram till dig och önskar dig en fin kväll

Kram

2012-01-15 @ 20:51:19
URL: http://blogg.mama.nu/wavva/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0