Dag 4 -21 Perfekta Dagar

Dag 4.
Denna morgonen har varit seg. Jag skulle gå upp tidigt. Det gjorde jag i och för sig också men jag gick och la mig igen när älsklingen hade åkt iväg med barnen för dagis och jobb. Jag la mig och kollade på ett avsnitt av Sanning och Konsekvens och somnade. Vaknade med huvudvärk som fortfarande inte gått över. 

Frukosten blev sen och pluggandet som skulle ske har inte gått så bra. Har suttit lite men kommer sitta mer såfort jag skrivit klart här. Har ju ändå hemstudier idag och måste verkligen göra det då jag har två prov nästa vecka. Dock måste jag sätta fart då älsklingen slutar om en timme.

Se om man hinner med lite träning med eller om de får bli när familjen är hemma....

Så dagens utmaning...vad sägs om två utmaningar?
Det är ju ändå Trettondagsafton och många har kortdagar idag.

Första utmaningen blir att testa ett nytt recept
Andra utmaningen blir med liten koppling till utmaningen igår...skriv ner hur du tillät dig att bli så här stor?!

Lycka till!
Nu plugg...sen träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0