Dag 7 -21 Perfekta Dagar



33 % av 21 perfekta dagar har gått. Superskönt. Dock höll jag på att åka dit rejält idag då jag var 5 cm ifrån munnen att stoppa in en godisbit i munnen men hann stoppa mig själv i sista stund och det är jag så otorligt nöjd med! 

Dagens utmaning idag är att berätta om vad du använder för metod för att gå ner i vikt?

Det ska jag skriva om senare för nu är det mat!

Jag har även gjort min vägning idag och det var roliga siffror =)
Kommer även lägga ut mina mått och det senare sen =)

Men nu kurrar magen gott.. ha en superbra dag!

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Shit va bra gjort!! Verkligen :) Superbra att du hann stoppa dig och nu kan klappa dig på ryggen!

2012-01-08 @ 14:52:42
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0