-1,3 kg

Ställde mig på vågen imorse. 1,3 kg sen i lördags. Det tycker jag ändå är helt okej då jag inte tänkt på maten något nämnvärt och tränat 2 gånger under veckan plus vart på en 6,5 km lång promenad. 
 
Gårdagens pass var JOBBIGT. Shit säger jag bara. Men riktigt skoj var det och idag känns det verkligen att jag äger ett par armar och en rygg. Hemsk träningsvärk har jag men det är skönt att veta att man kämpade på bra. Ska se om jag och barnen kan ge oss ut på en promenad sen. Det kommer ju inte bli lika effektivt som om jag skulle gå själv och inte lika långt. Men det är ju bättre än inget i alla fall =) Nikki får väl åka vagn antar jag och Nora får kanske ta sin balanscykel.
 
Blir till att göra iordning oss direkt när lusten fortfarande finns =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0