Måste sluta väga mig så ofta

 
Klarade målvikten så borde vara glad. Men det är jag inte för när jag ställde mig på vågen igår morse blev det en chock. Kvällen innnan vägde jag 101,5 och jag kände mig så stolt och glad. Men när jag ställde mig på vågen morgonen efter hade jag gått upp 1,1 kg. Vad hände där liksom? Men men det är bara bita ihop. Tröståt igår. Jag borde inte ha gjort det men jag blev så less på allt. 
 
Träningsvärk i hela kroppen och så gör den så här mot mig. Då blir jag less! Men nya tag idag och försöka tänka mer positivt. Jag ska klara det här. Jag ska verkligen det denna gången. Det får ta den tid det tar. Det är inte mer med det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0