Det går bra nu!

 
 
Vikten går verkligen åt rätt håll tyvärr syns det inte så tydligt på denna bilden då det gick rätt segt till i måndags. Men veckan som har gått har det gått riktigt bra. Jag hoppas att vikten inte får något fnatt nu till imorgon då det är dags att redovisa hur veckan har gått. Men till idag har jag gått ner 1,6 kg sedan i måndags!
 
Jag känner dock min kropp så jag vet att den kan få fnatt emellanåt och lägga på sig 1-2 kg bara sådär. De dagarna är verkligen inga roliga men nu vet jag ju att det kan bli så och då får man ta det om det kommer ett sånt fnatt. Jag har ju mitt exceldokument där jag skriver in min vikt varje dag och där ser jag ju vad som händer och om min kropp får fnatt.
 
För min del är det ett väldigt bra verktyg och jag ska börja skriva ner mer kommentarer i det för att se vad som påverkar min vikt. Jag åt en chokladmousse för några veckor sen, men missa skriva upp när så jag vet inte hur eller om det påverkade min vikt.
 
Nu är det bara 0,4 kg kvar så är jag på den minimivikt jag nådde i somras. Och så har jag 1,1 kg kvar till den punkt jag nådde vid min förra lyckade viktnedgång. När jag kommit förbi den punkten och något till så har jag inte varit nere på den vikten sedan Nora föddes. Det är 6 år sedan, snart sju. 
 
Jag ser verkligen fram emot den dagen då jag är under den vikten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0