19 april, söndag 2:a veckan

Träningen denna veckan har legat på is. Jag har inte haft ork för träning. Pollen tar död på mig känns det som. Motivationen va väldigt låg då jag fick en rejäl dip förra söndagen på vikten. Trots bra mat och bra träning så sa vikten bara slurp och vågen visade +0,9 kg. Två dagar innan visade dessutom vikten +0,5 kg. Det var hårt. Det kändes som ett misslyckande men jag valde att försöka lägga detta bakom mig för viktmässigt hade jag ju ändå gått ner 1,8 kg första veckan och det var ju helt fantastiskt bra.
 
Som tur var tog jag kort på lördagen som jag jämförde med hur jag såg ut på måndagen innan alltså bara 6 dagar och det var ju en fantastisk skillnad. Så jag tänkte för mig själv att låt träningen va och fokusera på maten. Detta har jag gjort denna veckan och vågen visade -1,4 kg i morse, sedan i måndags. Så det har funkat med en vecka utan någon direkt träning. Jag har tagit promenader till Länsstyrelsen från jobbet de dagar det har varit möjligt och en dag tog jag promenad till o från dagis istället för bilen för barnen ville cykla. 
 
Igår gick jag upp tidigt och tänkte ge mig ut o cykla... efter 45 min pumpande gav jag upp och idag har jag köpt nya ventiler till cykeln så nu hoppas jag att jag ska kunna få i lite luft.
 
Nu springer klockan iväg och det blir dags att åka till dansen! Ha en fin söndag allihop!
 
Måndag start vecka 1                      Lördag vecka 1                       Idag, söndag v 2
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0