6 dagars förändring

 Första bilden tog jag i måndags innan första träningspasset. Andra bilden är tagen precis nu. Lite skillnad är det i alla fall. Nöjd över dessa 6 dagar som har passerat! Träningen har gått bra maten har gått klockrent! Jag ät så himla nöjd. Nu ska vi kämpa mot målvikten. 51 veckor kvar snart..haha.... men vikten fick en liten dipp uppåt i går men det var bara väntat. Neråt idag igen. Sammanlagd viktnedgång på dessa 6 dagar är i alla fall 2 kg. 1,3 kg över målet. Mycket har varit vätska såklart men det är skönt att få lite marginal när vikten vill hamna på en platå.
 
Nästa gång jag hamnar på en platå skall jag träna ännu hårdare. Det måste jag försöka komma ihåg. Det är bara så jag tror jag kan komma ur platån. 
 
Nu blir det snart kvällsmat och sen skall miniskrutt titta på gladiatorerna. Nora som är galen i det får dock inte göra det för hon har inte städat klart i sitt rum.... vart på henne hela dagen men nejdå.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0