Det går med raketfart!

 
Tänk om viktnedgången kunde ha denna kruvan hela vägen igenom. Det hade varit underbart då hade jag snart varit i mål. Men jag är glad för det jag gått ner denna veckan. Är ju mestadels vatten det vet jag med, men det sporrar en att bli ännu bättre ju. Jag kommer låta målet ligga kvar hela vägen för jag vet att går jag inte över den gröna linjen...borde kanske göra den röd... aja.. så är jag i mål senast vecka 15 nästa år. Det sporrar mig till tusen. Jag vet att jag kan klara det. Det svåra blir INGA frestelser. Det funkar fint nu när man jobbar och är hemma. Det svåra är när man är borta. Särkskilt på semestern sen. Men vill jag tillräckligt mycket så går det. Det är bara viljan som sätter gränserna. 
 
Vissa har det lättare och behöver inte vilja lika mycket medan andra måste vilja så in i bomben mycket. Jag vill och jag ska vilja hela vägen till mål. Pepp! pepp! pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0