Nu blir jag trött på mig själv!

Från att varit duktig och hållt mig på banan till att släppa allt. Så nu blir det att ta tag i kragen och köra ett redigt rejs! Nu är jag trött på att vi klumpig och tjock. Inte blir det bättre av att jag slarvar.
 
Vågen visar ett ex antal kilo plus men inte över min magiska gräns som jag lovat mig själv att inte gå över mer. Men den ligger oroväckande nära. 
 
Nya tag idag hade jag tänkt men efter lunchen fick jag så vrålont i magen att jag gav vika för trycket och testade om det blev bättre med klohydrater. Men mitt osmarta jag tog till det första hjärnan tänkte på. Godis. Så illa dumt! Så jättedumt! 
 
Men bara för det har jag bokat in träning tre dagar denna veckan. Torsdag, lördag och söndag. Jag funderar även lite på onsdag. Men vi får se lite. Nu jävlar måste det bli ändring på detta. Jag kan inte slöa. Hade jag vart lika strikt och motiverad som jag var första halvåret hade jag varit i mål nu. Jag blir så arg och irriterad på mig själv. Men visst tycker jag att det var bra att jag stannat upp så hjärnan fått hänga med men det är ju himlans svårt att komma på banan igen.
 
Nu ska jag! Denna gången tar vi ett djupt andetag och fokuserar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0