Ny vecka med nya rutiner

 
Då var praktiken slut för denna sista gång. Nu blir det till att ha examensrapportskrivning under tre veckor. Så nu är det nya rutiner att få kläm på innan jobbet sätter igång. Jag skall göra mitt bästa för att få in mat och rörelse i vardagen. Men nu går jag ju inte till skrivaren sjuhundraelva gånger på en dag så den där gratismotionen är ju inte med mig. Det är lite synd. Men jag får göra mitt bästa här hemma, samt stå emot alla frestelser. Det är det som är det svåraste. Men jag får använda mig av mitt bästa verktyg. DATORN!
 
Det är kul att se grafer som går neråt. Så jag måste ju kämpa för att då dem att fortsätta neråt. -3,5 kg på två veckor det är underbart! Det vore nästan för bra att vara under 85 kg nästa vecka, när jag haft två så bra veckor. Men omöjligt är det inte. Ska bli en spännande vecka att se vad som händer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0