Den 2a januari drar vi igång!

Rivstart 2012... det är det många som ska ha. Även jag. Då är det dags att ta tag i vikten igen. Just nu riktigt längtar jag för förtillfället är allt tungt, bökigt, krångligt och klumpigt när man ska göra något. Det var så skönt när jag gick ner 10 kg i våras. Man kände sig så lätt och allt var så roligt att göra. Det kan jag inte säga att det är nu. Men förändring ska ske! Denna gången ska det lyckas.
Inför måndag ska jag skriva och berätta hur 21 perfekta dagar ska gå till. Jag hoppas bara jag kommer lyckas få tid till att blogga varje dag då för det kommer att behövas om jag ska få till det som jag vill. Sen ska det även skrivas en sk SWOT analys d.v.s man skriver ner sina Styrkor, Svagheter, Möjligheter och Hot (Strengths, Weaknesses, Opportunities och Threats)
Men innan det är dags för strikta förhållningssätt till mat och annat man kan stoppa i munnen så är det utekväll med tjejerna med mat och bio ikväll och imorgon är det ju ändå nyår och då blir det trerätters! Ingen utgång för mig och älsklingen för vi vill ju vara hemma med våra älskade små flickor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0