Jihoo!

Äntligen har jag fått praktikplats. Fick reda på det igår! Härligt. Ett stressmoment mindre! Gårdagen var riktigt bra faktiskt. Började med att tjuvväga mig. Vågen visade -1,5 kg sedan i söndags så jag hoppas innerligt att jag inte går upp för mycket nu i helgen. Risken är dock rätt stor då vi ska ut och äta ikväll plus att jag inte tränat sedan i onsdags. Men var tvugen att sätta mig och plugga i torsdags när jag egentligen hade tänkt att träna och igår städade vi hela kvällen. Är ju lite träning det iofs. Idag har det bara varit slappis dag och nu sitter jag och pluggar egentligen. 

Har företagsekonomiprov på torsdag men jag vill hinna med Sh'bam, bodypump och zumba och då måste jag plugga så mycket jag hinner nu i helgen så jag har kvällarna lediga i veckan. Imorgon är det dessutom gymgenomgång. Spännande. Ska bli skönt att få den överstökad så jag kan börja nyttja gymmet till fullo sen!

Ikväll blir det då god mat på Mangos i Skövde och sedan blir det bolwling. Ska bli kul =)

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

yay! Bra jobbat! Det flyter på för dig nu! :) Så ska det vara!

2012-02-05 @ 07:48:51
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0