Lite besviken är jag allt!

När jag gick till skolan imorse kände jag mig lite besviken. Jag tycker det är tråkigt när man inte håller saker man säger/lovar. Men det var inte mer med det. Men nu känner jag mig ännu mer besviken. Varför ska det vara så svårt att hålla något man sagt? Tydligen är det välidgt svårt. Men skit sak samma egentligen. Onödigt att lägga energi på att vara besviken!

Idag är det UNDERBART väder ute! Riktiga vårkänslor finns i luften! Härligt. Det har jag längtat efter. 

Zumban igår va härlig och idag har man sådär lagom ont i axlarna. Det gillas! Efter Zumban hängde jag med Lovisa hem och duschade då vi har så dåligt tryck här hemma pga diverse vattenläcker som spridit sig runt om i byn. Det var skönt att få duscha med lite tryck! Sedan innan jag åkte hem satt vi och bara pratade om allt möjligt. Tiden sprang iväg och helt plötsligt hade det gått en timme. 

När jag väl satte mig i bilen såg jag att älsklingen hade ringt. Han hade blivit orolig. Stackarn. Jag som skulle vara hemma tidigt kom inte hem förrän strax innan tio.
Nu mat sedan plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0