Ne detta är ingen bra dag!

Jag vet inte vad det är med mig idag. Inget bra i alla fall. Eller har ju varit sjuk nu i flera dagar. Magsjuka. Både jag och båda flickorna har varit dåliga men nu är det bara jag kvar. Men kommer nog gå till skolan imorgon i alla fall då det bara e yrsel kvar nu.

Men det är nåt annat idag med. Jag känner mig så himla ledsen. Vågen visade -0,5 kg men inte ens det blev jag glad över. Skyller på att de e pga magsjukan men tror inte det är det då jag inte vart dålig i magen sedan i fredags kväll. PMS kan vara ett mer riktigt svar annars. Fick min mens i lördags. Det brukar ju påverka mig. Men idag är det värre än vanligt.

Känner mig så himla nere o ensam idag. Det var väldigt länge sen jag kände mig så. Nere, ensam och utanför ska nog tom vara. Men jag vet inte varför jag känner så. Jobbigt är det. Riktigt jobbigt.

Jag känner inte för att ta mig för någonting. Har massa skolarbete jag borde ta tag i dessutom men det orkar jag inte heller. Satte mig och kollade på tusenbröder serien förut men ingen koncentration till det heller...satte mig o spela wow en stund men kunde inte hålla koncentrationen där heller...



Lite senare:
Nu kom svåger förbi med min systemkamera som han lånat men Johan hade inte vart så smart och skickat med laddaren så batteriet hade tagit slut så får ladda den så han kan ta med sig den till jobbet imorgon :p

Hepp ska man ta tag i livet kanske?

Kommentarer
Postat av: Malin

Styrkekraaam till dej!

Tänk så här: imorgon är en annan dag!

Mår du piss o bläk så låt det vara så. Det går över. Har oxå såna dagar och ja, det bästa är nog att bara bejaka dem, lägga sej under täcket och vänta ut dagen liksom ;)



Vad tycker du om Big Brother deltagarna då? Har du sett nåt av det?



Ha en fin dag, kram!

/ Malin

malinedlund.blogg.se

2012-02-21 @ 06:41:41
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0