Rapport v. 4

Ja förra veckan blev inget vidare. Mitt första plus. Som tur var det inte så jättestort. Men det var inte ett jättestort plus i alla fall och det får jag vara nöjd med. Nya tag denna veckan. Dock har inte maten gått så bra. I alla fall inte igår då jag åt för lite. Men hade hela eftermiddagen fullbokad. Från jag slutade skolan 11.30 till jag kom hem för kvällen 20.30.

Efter skolan köpte jag en korv och en sallad på Pressbyrån och sedan satte jag mig på Mariestadbussen. Åkte och hämtade bilen och sen hämade jag flickorna. Vi åkte raka vägen till Ågårdsskogens BVC i Lidköping där vi plockade upp Alfred och Cattis och sedan åkte vi hem till dem. Barnen lekte och hade skoj och efter ca en timme eller nåt sånt så kom Adrian hem också som hade varit med sin gammelfarmor o gammelfarfar. När han kom hem blev det fika. Cattis hade gjort supergoda kladdkakemuffins med choklad i. Supergoda verkligen. 

Jag åt en och en halv och hade jag ätit mer hade jag börjat må illa kände jag. Det är skönt att ha kommit in i det stadiet nu i alla fall att om jag äter för mycket godis så får jag gå och dras med ett jobbigt illamående och det slipper man ju gärna =)

Sen var det mer lek och stoj innan jag och flickorna satte oss i bilen och åkte mot Tdala igen. Vi plockade upp pappa som kommit halvvägs hem från stora vägen och sen hem och jag var tvungen att få i mig lite mat. Det blev två ägg och en banan. Sen var det bara att stressa sig iväg igen för jag och Ica skulle till Bodypumpen. Skulle vart release idag men den va inställd då ena ledaren var dålig. Något med ryggkotorna misstänkte läkaren. Otäckt. 

Under bodypumpen kändes det verkligen av att jag inte var som jag brukade. Måste ha varit att jag fått i mig så lite mat under dagen. Körde på lågfart i alla fall men det är bättre än inget!

Sen var det äntligen dags att åka hem!

Förresten. Testade Sh'bam igår. Superkul.. får berätta mer om de sen för måste klä på mig och snart ska jag ringa ett samtal och hoppas på att positivt svar. Men känslan säger att det inte blir de =/

Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Ett resultat, men ändock inte så mycket plus. Det är bara å komma igen! Kan du skriva mer om va Shbam är fö rnågot?

2012-02-02 @ 17:38:32
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0