Rapport v. 5


Inte lika stort minus som det var i fredags. Men ändå ett bra minus. 0.6 kg mer än mitt veckomål så då knapade vi ifrån yttreligare en vecka på mitt schema. Härligt. Tror det kan behövas när man gått ner endel och det inte går lika lätt längre.

Jag var lite orolig att jag skulle få mycket sämre siffror då vi hade en utekväll igår. Dock kommer väl kanske en sämre vecka veckan som kommer istället. Men för att gottgöra det så har jag varit på en gymintroduktion idag. Så nu kan jag äntligen vara i gymmet också och jag har fått ett schema att gå efter. Härligt!

Så nu ska vi bara planera in en gymdag så jag kan testa på dessa nya kunskaper.



Kommentarer
Postat av: Madde

alla minus är bra minus! :)

2012-02-05 @ 23:20:52
URL: http://rugbymadde.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0