De blev ingen AfroPower

De blev ingen AfroPower idag =( Jag har fått feber så vågar inte träna. Sen fick jag även reda på att hon som har passet har skadat sig så det hade ändå inte blivit något pass idag. 

Känner lite ångest över att bli sjuk nu. Varför? Men så är det att ha småbarn. Det är bara att försöka hålla kvar motivationen och ta tag i träningen direkt igen när man blir frisk. För ner i vikt vill jag. Därför är det skönt att jag ligger så bra i min viktplanering som jag gör. För det är ju just för sånna här saker som man behöver ligga bra till för annars tappar man så mycket med en gång.

För att trösta så har jag shoppat loss lite på proteinpulver...eller snarare vasslepulver. Sist köpte jag från MM Sports och då köpte jag med smakerna Päronsplit och Mintchoklad. Päronsplitten var supergod att ha i smoothies och Mintchokladen kunde man göra god mintchokladpudding av. Dock valde jag att beställa från fitnessguru.se denna gången. Jag fastnade så för deras smak Vitchoklad och Jordgubb. Jag hade velat ha Choklad och Hasselnöt med men den va slut så det fick bli vanlij och skogsbär istället. Hoppas på att det blir gott med!


Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Nä vad trist! Jag hoppas att det går över snabbt som tusan. Det kan vara så nedslående när man nu börjat och det går så bra, men tänk på att kosten är det viktigaste! Kämpa på!

One Whey är min favorit också. Choklad och Hasselnöt är mums! Vill också testa den du har. Du får recensera!

2012-01-12 @ 20:55:38
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com
Postat av: Malin I Form

Ååh vad tråkigt att du blivit sjuk, krya på dig !

2012-01-12 @ 21:30:32
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0