Jag vet att jag lovade...

Jag vet att jag lovade imorse att det skulle komma ut mått och sånt idag. Men det får vänta till i morgon istället. Jag var duktig och satte mig och läste på inför mitt prov imorgon istället. Sen var jag även social och ringde min älskade Sarus och tjötade bort över en timme. Så ni får tyvärr vänta till imorgon.

Kan i alla fall avslöja att mitt första delmål redan är avklarat! -1,5 kg stannade vågen på idag vilket innebär att jag numera väger 90 kg och har 35 kg kvar till mitt mål. Men det ska jag klara! 

Idag har det blivit prova-på-pass på Lifeclub i Götene. Först en halvtimme Zumba och sen en halvtimme Bodypump. Riktigt skojigt båda delarna. Jag har ju numera ett årskort på friskis men funderar på att skaffa ett till på Puls och där har de Zumba och Bodypump. Jag är sjukt sugen på att gå på det där plus att även få möjlighet att gymma lite.
Har ju även 25% rabatt eftersom jag är student så det blir inte så jättedyrt.



Kommentarer
Postat av: Fia

Du e så redig gumman <3

2012-01-09 @ 15:17:36
URL: http://fiasfight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0