Rapport v. 3




Denna veckan gick jag ner så mycket som mitt mål är att gå ner varje vecka. Jag har satt ett rätt så lågt mål men det är för att jag vill inte gå ner för snabbt. Jag vill att min hjärna ska hinna med och registrera att jag faktiskt gått ner i vikt. Att jag ska kunna se mig i spegeln och förstå vad jag ser. Man har läst om så många som inte förstår hur mycket de gått ner bara för att de gått ner för snabbt och det vill inte jag vara med om för jag vill uppskatta varje hg jag går ner!!!

Eftersom jag gått ner exakt det jag ville gå ner denna veckan så vet jag nu ungefär vilken nivå jag ska lägga träningen. Denna veckan har jag gjort 4 träningspass under 3 dagar. Det känns helt okej. Resten av dagarna har varit dagar utan någon träning alls. Inte ens promenader. Eller okej idag var det lite pulkaåkning med barnen och lite jympa med Nora. Men det är inte mycket som räknas och det räknas inte in i detta resultatet utan det kommer i resultatet nästa vecka...

Många skulle inte vara nöjda med -0,5 på en vecka men jag är så nöjd jag kan bli eftersom det är mitt mål. Varken mer eller mindre helst.. sen är det klart att det är roligare när vågen visar stora siffror men som jag nämnde innan jag vill att min hjärna ska hänga med också!

Kommentarer
Postat av: Trillingnöten

Minus är minus! Och sakta men säkert blir det mer och mer. Du vet, bäckar små blir snart en stor å!!

2012-01-23 @ 07:36:35
URL: http://trillislifeinprogress.blogspot.com
Postat av: ZtorZillen

GRATTIS! Bra jobbat! Ett minus är ett minus!

2012-01-23 @ 18:31:23
URL: http://ztorzillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0