Denna bloggen kommer aldrig mer vara sig lik!

Ja, som rubriken lyder. Denna bloggen kommer inte vara som den har varit. Nu ska jag vara öppen när jag är ledsen, när jag är glad och när jag bara vill prata ut. jag kommer att släppa på ramarna och verkligen börja skriva mina tankar och känslor. Det kommer bli mycket upp och nedgångar. Jag har ju min "vanliga" blogg med som jag skriver i men i den känns det ändå som om jag måste hålla mig inom ramarna. Den handlar ju mer om mitt vardagliga liv. Denna handlar om min viktnedgång. Än så länge är det inte många som läser denna och det tycker jag är skönt. 
 
Nu har jag ätit LCHF i en månad. Överlag tycker jag att de går TOPPEN! Igår hade jag en dipp och var yr och illamående så då åt jag lite godis, som blev lite till och sen blev det lite kakor. Men jag får ha sådana dagar. jag är så stolt över mig själv att jag slutade när jag slutade. Det kunde ha blivit mycket värre för varken kakorna eller godiset var slut hemma. Förr hade allt med sötsaker i sig tagit slut. Så jag är verkligen på rätt väg.
 
Jag har nu gått ner 6,5kg och jag är så jävla stolt över mig själv. Jag är närmare -10kg än 0kg nu. Det känns helt suveränt. Jag är fortfarande lika taggad om inte mer att fortsätta neråt nu som jag var i början. Jag har inte tröttnat än. Jag tror inte jag kommer tröttna.
 
För första gången har jag min älskling vid min sida. Det är första gången jag känner hans fulla stöd. Det är en helt underbar känsla för jag behöver det stödet. Jag klarar inte detta helt själv, Inte än i alla fall! 
 
Tack älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0