En lite sämre vecka

Denna veckan visade vågen "endast" -0,6 kg. Det är inte riktigt vad jag är nöjd med. Vill ju ha minst -0,7 per vecka. Men har inte mått bra så det är säkerligen därför vågen inte rör sig så fort. Men efter två kanonbra veckor kan jag inte misströsta. Dessa sämre veckor kommer att komma. Då är det extra viktigt att hålla motivationen uppe. Jag har inte gjort någon vidare träning på två veckor heller och det påverkar ju också helt klart. Trots bara en liten viktnedgång så syns det ändå på kroppen. Jag krymper lite för varje vecka vilket känns helt fantastiskt!
 
Nu väntar jag dock på att kroppen kommer börja protestera snart. Då blir det att plocka fram träningen i kroppen igen. För det är det som kommer vara mitt verktyg. Bra mat och bra träning =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0